Klaar voor vertrek ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Karin Meijer - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Karin Meijer - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek ?

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim en Karin

10 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Beste familie en vrienden,

Om maar een beetje warm te draaien ben ik alvast gestart met mijn eerste verhaaltje.
De koffers zijn gepakt en morgenochtend (zaterdag) gaat de reis beginnen. Vanavond nog met het gehele gezin en kleinkinderen heerlijk uit eten geweest. Natuurlijk de nodige “instructies” en waarschuwingen ter harte genomen. We hebben er allebei veel zin in. Hopelijk gaat de reis zonder problemen en rollen de koffers op de eindbestemming in Ho Chi Min stad van de bagageband af. We zien wel. Karin heeft nog wat slaappillen kunnen regelen, zodat we in het vliegtuig een goede tuk kunnen maken. Volgens plan komen we om 06:30 aan en hebben dus al gelijk een hele dag voor ons. Heb geen idee of daar op zondag de winkeltjes en banken open zijn om een Sim kaart voor telefoons te regelen en Vietnamese flappen (dong) in te slaan. Tien Euro is omgerekend zo’n240.000 dong. Dat wordt dus de komende weken een miljonairsgevoel en sjouwen met die flappen. !!!
We laten ons maar verrassen. We houden jullie op de hoogte.
Tot zover.

• 11 Juli 2015 - 15:04

Rianne:

Hoi wereldreizigers!
    inmiddels moeten jullie in Ho Chi Min zijn aangekomen en heb je een wifi-plek gevonden om je mail te checken. Zoals je ziet zijn er genoeg winkeltjes open en flappentappen op iedere straathoek dus dat komt wel goed. Op naar Can To in de Mekong! Heel veel succes!
    Groetjes Rianne en Louis

• 11 Juli 2015 - 23:17

Jan En Regina Kind:

Hallo Wim en Karin,
    Zo de kop is er vanaf, dit is ons eerste bericht aan jullie. Ik denk
    Dat jullie heerlijk liggen te slapen, Karin zal best goede pillen
    Aan de huisarts gevraagd hebben. Wij leven heel erg mee en denken
    Dan ook terug toen wij onze negen weekse Tour door Australië en
    Nieuw zeeland en Bali maakten
    Ook een reis om nooit meer te vergeten ik hoop dat dat voor jullie
    Beiden ook zo word.
    Geniet met volle teugen haal alles eruit
    Liefs van Jan en Regina XX