Net op tijd - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Wim en Karin Meijer - WaarBenJij.nu Net op tijd - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Wim en Karin Meijer - WaarBenJij.nu

Net op tijd

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim en Karin

29 Juli 2015 | Vietnam, Can Tho

Door schade en schande wordt men wijs is het gezegde. Door de computerproblemen wel weer wat geleerd zoals google-drive, documenten opslaan in de cloud etc. Alleen met de foto’s gaat het nog niet geheel naar wens.

Het weekend (zondag en maandag) is alweer achter de rug. We zijn twee dagen naar het zwembad geweest in het Victoria hotel, ongeveer een 30 minuten fietsen. Even lekker ontspannen en lekker kunnen douchen.

Gisteren naar onze projecten geweest in Nhip Cau en The City Orphanage. Het tweede project moest ik gisteren even voortijdig verlaten. Kreeg wat maagkrampjes. Op de fiets en in stevig tempo naar huis. Gelukkig ging het buitenslot van het huis deze keer in een keer open (normaal ben je wel even bezig). Had geen minuut later moeten komen. pffffff

Over twee uurtjes gaan we voor de derde keer naar de (buitenlucht) keuken van het kleine hospitaal. Laat de groente maar komen………. Ben benieuwd wat voor exotische komkommer/peentjesachtige/ bladerstruiken/vruchten nu weer vanaf de bevoorradingskar op de grond wordt gestort. Bij het ene gewas moet er dik worden geschild, bij het andere juist dun, bij een derde zitten er pitjes in die er absoluut uit moeten, bij een vierde moet je niet te hard knijpen anders zit je helemaal onder de stroperige drap. Kortom we laten ons weer verrassen.

Vrijdag gaan we met alle vrijwilligers (nu totaal acht) met de kinderen van de Buu Pagoda een uitstapje maken. Dit is voor deze kinderen een feest die anders bijna niet buiten komen. Natuurlijk gaan we hiervan verslag doen.

Tot zover
Groetjes Karin en Wim

• 29 Juli 2015 - 08:00

Dick:

Haha,als een jekko teruggefietst:) Ik zie het al voor me

• 29 Juli 2015 - 09:03

Ria:

Ik ook Dick

• 29 Juli 2015 - 13:24

Rianne:

Veel pezier met het schoolreisje!